środa, 23 maja 2018

Przepis na ciasto biszkoptowe z owocami

Dziś na deser polecają się placuszki a la pancakes. Bo zrobiłam je na bazie kefiru. Przepis na ten sernik dostałam od bratowej. Szybkie pancakes MISIE:).


Wielkie dzięki za przepis i inspirację. Zamiast maslanki my mamy jogurt kokosowy lub kefir kokosowy (kupny) .

Równie pysznie smakują pancakes z kefirem czy maślanką. PUSZYSTE PANCAKES NA KEFIRZE. A la pancakes na kefirze. Składniki na placuszki umieścić najlepiej w wyższym naczyniu. Do blendera założyć trzepaczkę i. Pełnoziarniste placki na kefirze i oleju rzepakowym z sosem jagodowym.


Na jutro proponuję wersję z mąką pełnoziarnistą, kefirem i olejem rzepakowym. Gorąco polecam przepis do wypróbowania :) Usuń.

Do miski wlać kefir , dodać jajka i wymieszać widelcem. Są lekkie i bardzo sprężyste, z pewnością będą . Zawsze kojarzą mi się z amerykańskimi filmami (jak pewnie wszystkim). Jedno z naszych ulubionych weekendowych śniadań – pancakes na kefirze z owocami leśnymi :). Usmażyłam ich tyle, że delektowaliśmy się . Dietetyczny przepis na BŁYSKAWICZNE KEFIROWE PANCAKES.


Sprawdź inne przepisy w kategorii Dla dzieci. Wspaniałe placki smażone bez. Pyszne, puszyste i bardzo sycące. Idealne na poranek z dodatkiem świeżych owoców, miodu lub syropu klonowego. Puszyste pancakes to delikatne placuszki o smaku i zapachu wanilii.


Pancekes na kefirze mają . W sam raz na drugie śniadanie czy podwieczorek. Puszyste i delikatne pancakes , które idealnie sprawdzą się jako pyszne śniadanie. Zrobiłam je dokładnie wg przepisu , niestety ciasto wyszło bardzo gęste, . Racuchy na kefirze z jabłkami to prosty i szybki przepis na śniadanie.


TUTAJ znajdziesz inne moje przepisy na placki, naleśniki i pancakes. Długo szukałam idealnego przepisu na klasyczne pankejki czyli placki rodem z amerykańskich seriali.

Sprawdzony przepis na placuszki na kefirze od MniamMniam. Można też potraktować je jak pancakes i jeść z syropem klonowym. Placuszki na kefirze to przepis na pyszne pacakes. Racuchy te są szybkie i łatwe w wykonaniu, puszyste, nieco kwaskowate.


Moje placuszki na kefirze , podane z syropem klonowym i owocami to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty