piątek, 18 maja 2018

Przepis na biszkopt do rolady

Marynowana sałatka z cukinii - kuchnia. Autor: Maria Wasyluk Miejscowość: Pawły Gmina: Zabłudów Czas przygotowania : min. Sprawdzony przepis na marynowana cukinia od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!


Składniki: aplikacja Przepisy Joli.

Jeśli uprawiamy cukinię w ogródku, teraz właśnie zaczynają się pojawiać młode owoce. Rzadko możemy je znaleźć na straganach, więc zerwijmy część i . Babcine przepisy na przetwory zawsze są szczególne :) Przepis na marynowaną cukinię pochodzi ze starego zeszytu babci mojego męża. Sezon w pełni, zatem warto wykorzystać tę okazję i przygotować przetwory. Dziś mamy dla was proste przepisy na marynowaną cukinię.


Warzywo zachowuje chrupką . Zrobiłam kilka słoiczków marynowanej cukinii na zimę i pomyślałam że podzielę się przepisem , polecam zrobić kilka takich słoiczków na zimę . Jeśli cukinia obrodziła nadzwyczajnie i zastanawiasz się co począć z nadmiarem , po prostu ją zamarynuj.

Gdy jej nie rozgotujesz podczas . Witajcie :-) Przepis na tą cukinię pochodzi z książki Wielka księga słoików. Pisałam wtedy, że przepis mnie zaciekawił i będę robić, więc . Ale co więcej - łatwe i szybkie w przygotowaniu. Tak jak ta cukinia marynowana na . Marynujemy młode cukinie , wąskie takie w sam raz na plastry do słoików, kurkuma dodaje im pięknego koloru i niebanalnego smaku. Zimą idealne do kanapek . Paulina Gryz- Ryczywolska. Można je rozpoznać po bardziej nasyconym kolorze, żółtym lub zielonym, wydłużonej formie i . Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.


Grillowana cukinia marynowana w miodzie. Wprawdzie w tym roku warzywa nie dopisały mi tak, jak w poprzednich latach, ale dyniowatych było trochę. Latem dosłownie jemy kilogramy cukinii ! Podsmażaną na patelnii, w kolejnym leczo, . Pokroić w szerokie i grubsze paski.


Cukinię umyć i obrać ze skóry. Do wyparzonych słoików wrzucić wszystkie przyprawy i poukładać luźno .

Plastry cukinii układać w naczyniu warstwami. Każdą warstwę posolić, popieprzyć, skropić octem. Ułożyć po kilka cienkich plasterków czosnku i porwane listki . Uwielbiam cukinię pod każdą postacią. Dzisiaj chciałam Wam pokazać sposób na cieszenie się jej . To już najwyższa pora aby pomyśleć jeszcze o zapasach na zimę.


Na naszych działkach, w sadach czy na straganach znajdziemy mnóstwo . Ten Pin został odkryty przez użytkownika Siostra Magika. Odkrywaj (i zapisuj) na Pintereście również własne Piny. Gospodarocka ikra z cukini 475g zł. Soljanka zupa 480g zł.


Zamykacie lato w słoikach? Ja od niedawna zaczęłam. Moja ostatnia produkcja to miliony słoików . Może urozmaicić nasz codzienny obiad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty