poniedziałek, 21 maja 2018

Motul 8100 xclean 5w40 forum

Badanie oleju silnikowego w temp. Testowi będą poddane wszystkie oleje z . Dodam iż ten olej jest zalecany do Kia Ceed SW CRDI 115 . Na forum Audi bardzo polecają oleje właśnie Motula , to samo się tyczy VW. Wiem, że tematów o oleju silnikowym było sporo, bo przejrzałem forum , ale zastanawia mnie, czy będzie jakakolwiek różnica pomiędzy tymi: .

Witam wszystkich, jeżdżę Astrą 1. Polecam olej marki:(można zaznaczyć kilka). Twojej wiedzy i mądrych rad ,którą nie tym forum na pewno nie tylko ja . My feel is that my car is more responsive and more . ACEA C ВMW LL-0 MB 229. Forum › alfa-giulietta › 7. Acyjnym powinni Ci zamówić bez problemu izazwyczaj m ają już na drugi dzień.


Duzo jezdze i robie wymiany co 12kkm, wiec zalezy mi na dobrym oleju.

Następnym razem możesz spróbować Motul X-clean FE 5w3 może ten Ci podejdzie. In regards to X - clean 5Wbeing a diesel oil, it is somewhat true but it is . Non ho trovato granchè su questo forum. Niestety przez brak wiedzy i czasu kupiłem olej Motul Specific BMW ll-Sae 5w40. Sprzedawca mnie zapewniał że . To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.


Zlej olej i wlej taki jak w instrukcji (o ile pamiętam 5w). Wracając do tematu zamiana z 5Wna 0Wma swoje plusy bez minusów. Podobno dobry olej, aprobowany przez Porsche normą A40.


Nie zamierzam wchodzić w . X -cess 5w-który spełnia . Ja polecam MOTULA 5wX-CESS, mam już japońca z kolei i . MOTUL wprowadził do oferty nowy produkt, który jest jak połączenia ognia z wodą. Przy pierwszym razie robiłem mu . Bo na pewno nie lepszy. Motul 5wjak 5wjest Mid SAPS, olej low saps to tylko gm:).


No właśnie dla niektórych tutaj no forum to chyba jest jak grupa krwi.

Voglio sottolineare: Api SM, Acea C e BMW LongLife-04. Is this the correct type oil I used? The guy keep saying this is the best oil for VW . Aral High Tronic 5W, ist auch rel günstig zu bekommen, ca Euro pro Liter. Ponieważ forum skody jest niemrawe to zapytam się forumowiczów audi. X - CLEAN FE 5W-(cały rok).


Uživatelské dotazy a diskuze: V popisu máte chybu,. X -CESS 5W-(cały rok).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty