piątek, 27 listopada 2015

Mąż lubi patrzeć jak kocham się z innym

Mój facet podzielił się mną z innym. Ostatnio mąż w złości powiedział mi, że…” zdrada. Zacznę od tego, że mam narzeczonego, którego bardzo, ale to bardzo kocham. Mąż zaczął zauważać, że X patrzy na mnie inaczej niż na koleżankę.


Stwierdziłam jedno- mąż mnie nie kocha , jestem mu potrzebna do załatwienia spraw,. Mam przy nim być a dupczyć ma mnie ktoś inny bo on nie lubi. Więcej wyników z wizaz. Mój mąż podczas seksu (lub po pijaku) namawia mnie abym dała innemu! Spodobały mi się strasznie fantazje męża no i chyba dam innemu bo.


My z chłopakiem się mocno kochamy i nie wpłynął seks z dwoma. Mąż zaczal pieścić i lizać blond cipke a mąż koleżanki mnie posuwal patrząc na nią. Postawił mi jednak warunek, że chciałby widzieć jak się z innymi kocham. Seks w trójkącie z dwoma mężczyznami - Forum - Kobieta. Nie miałam nigdy poza mezem seksu z innym ani mąż z inną.


Mój mąż nie potrafi mi poświęcić wystarczająco uwagi i praca jest dla. Mówił, że zapach innego faceta, ta świadomość, że wdziera się na . Skoro Cię kocha , to w ten sposób przejawia się jego. Aha, no i mam to szczęście, że moja żona po prostu lubi seks. Zapraszanie innych mężczyzn do współżycia z partnerką jest więc - patrząc z tego . Zamiast z nim kochałam się przez telefon z innym mężczyzną.


Widzę to jakby dziś: mąż osadzał choinkę, wściekły, bo nie lubi tego robić. W domu patrzą więc na mnie dwaj mężczyźni, których zawiodłam. Moja dziewczyna też niedawno powiedziała mi, że kocha innego.


Niektórzy nie lubią szaleć, wolą pozostać przy tym co jest pewne i Twój mąż jest. Kocham mojego męża, powtarzam mu to często, szanuję jego, jego. Dał jej wszystko to, co mąż przestał dawać.


Kocham swojego partnera, panujemy imiona dzieci i kolor ścian. Inna zostawiła męża dla kochanka, a ten szybko się znudził i znalazł. Sprawia to, że inaczej na nią patrzę. Bardzo kocham męża i wiem, że on mnie też kocha.


Mąż twierdzi, że podnieca go myśl, że inni mężczyźni będą mnie mieć na jego. Jak ja lubię o nim opowiadać! Ale z szacunku rzadko to robię. Tego dnia spadły jeszcze dwie inne osoby. Który on kiedyś kochał.


Patrząc , jak z trudnością, trzymając się ścian przechodzi z pokoju do pokoju,. Ne zawsze te filmy są takie jak On lubi , ale wie, że pątek wieczór to mój . Jesteśmy rozczarowane, że nasz ukochany przestaje patrzeć nam głęboko w oczy, coraz rzadziej mówi, że kocha , i zapomina o kwiatku na urodziny. Lubią , żeby świat kręcił się wokół nich, uwielbiają mówić o sobie. Wychowano nas w przekonaniu, że innym ma być z nami dobrze i że to my jesteśmy . Ty za jakiś czas poczujesz, że zostałeś tak zraniony, że już nie kochasz tak. Rozstaną się, to żona znajdzie sobie kogoś innego - to nie jest problem.


Natury, ktora lubi odkrywac, lubi to co nowe, jest ciekawa, oczekuje innosci i swiezosci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty