wtorek, 25 grudnia 2018

Pogrodzie wioska dzieci

Choć sama nazwa tej potrawy mogłaby sugerować jej południowe. Przypuszczam, że z rybą po grecku jest tak, jak z bigosem. Ugotowane kolejno warzywa przekładamy do garnka z cebulą. Było pięknie zapachowo i zupelnie inaczej a niby ta sama ryba. Na tą samą patelnię dolałam oleju , pokrojoną cieniutko cebulę i koncentrat pomidorowy.


Gdy sos zaczął wrzeć, obtoczyłam w nim usmażoną rybkę. Ryba po grecku ” to ulubione danie rybne Polaków. Trudno jednak stwierdzić, skąd właściwie pochodzi sama nazwa ryby po grecku. Sos grecki ( ryba po grecku ) - przepis mojej mamy. Cebulę obieramy, kroimy w kostkę, delikatnie podduszamy ze szczyptą soli na oleju lub maśle.


Być może kiedyś sama wypróbuję. Nie przepada On jednak za Rybą po Grecku , bo jest z cebulą , której On nie lubi,. Moja mama zawsze robi Rybę po Grecku z cebulą , ja tym razem. Taka to jest u nas ryba po grecku. Tylko że ja ze względu na cebulę , wybierałam z półmiska samą rybę . Szukasz przepisu na pyszną rybę po grecku ? Rybę zdjąć i na tą samą patelnię ponownie wlać olej i podgrzać.


Zeszklić drobno pokrojoną cebulkę. Smakowita ryba po grecku Skład: - płaty filetów rybnych - cebule - marchewki - pietruszka. Do cebuli dodać starte warzywa oraz ziele angielskie i liście laurowe. Sama nazwa przyciągała i dawała namiastkę egzotyki.


Klasyka na wigilijnym stole, czyli ryba po grecku. Polecam podać ją samą lub do gotowanych ziemniaków. Jeśli jednak lubisz rybę po grecku z cebulą , to oczywiście możesz.


Cebule przekroić na krzyż, następnie pokroić w piórka. Warzywna pierzynka otulająca rybę smażona jest na sporej ilości tłuszczu, a sama ryba ma panierkę. Marchewkę, seler, pietruszkę i cebulę podsmażam na jednej . Jej smak zależy od tego jakiej użyjecie ryby, jakie będą przyprawy, jak sama ryba zostanie usmażona oraz od . Na tym samym tłuszczu podsmażamy pory i cebulę. Jarzyny obrałam, starłam na tarce o grubych oczkach, dodałam do cebuli. Nie mogę cieszyć się moją rybą zanim jej porządnie, po swojemu nie doprawię.


Cebulę pokrój w piórka, rozgrzej na patelni łyżkę masła i zacznij smażyć. Wystarczy, że podsmażysz cebulę i dodasz do niej starte na tarce pozostałe warzywa, zalejesz. Ryba w jarzynach na pomidorowo, znana wszystkim jako ryba po grecku to.


Jak przygotować samą rybę? Smak marchewki i cebuli w połączeniu z ich chrupkością,. Przepisy na pyszne, jesienne kawy, które zrobisz sama ! Od kilku lat przygotowuję ją sama. W warzywnym sosie nie może zabraknąć tartej marchewki, pietruszki, selera i cebuli. Na dnie dużego rondla rozgrzać olej i dodać cebulą wraz z porem, . Samą rybę po grecku raczej serwuje się na zimno, ale jeśli ktoś woli na ciepło.


Po kilku minutach gdy cebula się zrumieniła, dodałam starte warzywa i . Ryba „po grecku ”, czyli potrawa nie mająca właściwie nic wspólnego z Grecją. Myślę, że to właśnie to było przyczyną, dla której my mówimy ryba po grecku , trochę kolorem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty