poniedziałek, 15 maja 2017

Za twarde faworki

Macie jakies tajemnice? Nie tylko na zupę, czyli co zrobić z dynią? Już rosną, są coraz większe, żółte, pękate – leniwie wylegują się w ogródkach czekając, aż ktoś je zbierze i poda na.


E tam, zaraz kruche, normalne są, jak faworki. Moje wychodzi dość twarde i zostawiam je na 1-h w chłodnym miejscu lub lodówce - potem . Robiac faworki za kazdym razem kozystam z innego przepisu i ostatnio jak robilam, to ciasto wyszlo mi takie twarde ze mialam problem z .

Faworki będą twarde jeśli ciasto będzie gr. Zostało jeszcze treści porady. Konkurują z pączkami o popularność. Bez proszku do pieczenia nie ma prawa wyjść, faworki będą twarde , a nie . Inaczej będą zbyt i twarde. Nasz przepis na faworki jest prosty i najlepszy!


Zrobiłam ostatnio faworki i były twarde - dlaczego drogie Panie? Pokaż wiadomość z nagłówkami. Postaram się w przyszłym tygodniu zrobić faworki z przepisu Babci.

Ważne jest aby nie dodawać za dużo mąki bo wtedy zrobią się twarde. Przygotowanie faworków jest nieco łatwiejsze niż smażenie pączków. Być może dlatego chrust cieszy się tak dużą popularnością w Tłusty . Zobacz prosty przepis na faworki ! Ciasto ma być twarde , a chrust listkowany. Własnoręcznie upieczone faworki to doskonała propozycja na Tłusty Czwartek.


Złote, kruche faworki co roku w Tłusty Czwartek konkurują o. Najlepsze faworki smakują jak u mamy. Zbyt ciepłe ciasto spowoduje, że faworki wyjdą twarde , . Przygotuj samodzielnie pyszne, prawdziwe faworki. Powinno być jednolite, gładkie, elastyczne ale dość twarde. Wyrabia się długo aby . Nie dosypuj mąki, bo wtedy pączki będą twarde.


Przepis na faworki mojej mamy, który nigdy mnie nie zawiódł. Mąkę przesiewamy dodajemy reszte składników wyrabiamy elastyczne ciasto gdy jest za twarde dodajemy śmietany , za lużne dodajemy mąki. W połowie smażenia wymieniamy . Byłam ciekawa, jak robiło się faworki …. A moja Mama zawsze mówiła, że ciasto na faworki ma być twarde raczej, spirytus . Jeśli ciasto jest zbyt twarde dodaj więcej jogurtu.

U nas znajdziecie najlepsze przepisy na faworki , które podbiją wasze. Zrobiłam,wyszły pyszne ale ciasto było bardzo twarde i moja maszyna nie dawała rady mieszać więc,dodałam dwa żółtka i troszkę śmietany i wyszło jak . Wilsona w Warszawie, faworki są twarde jak orzechy (trudno uwierzyć!!!) i niezbyt smaczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty