piątek, 20 maja 2016

Magda gessler kruche ciasto

Magda gessler kruche ciasto

W tym przedwojenna receptura Magdy Gessler , barszcz z uszkami Karola Okrasy i tradycyjny barszcz na zakwasie Ewy Wachowicz. Przepis na barszcz czerwony z uszkami na Wigilię. W ubiegłym roku szukałam przepisu na barszcz, który by mnie zachwycił. Przeszukałam wiele blogów, znalazłam kilka interesujących . Całkiem niedawno kilka razy usłyszałam że, zarówno Magda Gessler jak i Ewa Wachowicz zachwalają na pierogi ciasto zaparzane. Uszka wigilijne Uszka z grzybami na wigilię - Przepisy kulinarne.


Magda gessler kruche ciasto

Nie jestem fanką pani Magdy jednak jej przepis na barszcz jak i inne. Do takiego barszczyku polecam dodać uszka z grzybami domowej roboty, gdyż. Składniki na barszcz wigilijny według przepisu Magdy Gessler : kg buraków . Każda gospodyni domowa ma własny przepis na wigilijny barszcz czerwony i w każdym domu ma on nieco inny smak. Do wazy włożyć osobno ugotowane na wodzie uszka z grzybów. Barszcz czerwony Magdy Gessler.


Postny barszcz nie tylko wigilijny przygotowany z buraków pieczonych i wywaru warzywnego. Na wigilię polecam podawać go z uszkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty