piątek, 15 maja 2020

Kaufland czy biedronka gdzie taniej

Gdy przyszedł Karol na początku rozmawialiśmy, potem zaproponowałam mu drinka. Jola - zdradziłaś męża z najlepszym przyjacielem syna! Pamiętaj, ożenił się z kobietą, z którą spał w noc, gdy się poznali. Ale nie jest to łatwe, zwłaszcza, gdy to ty zdradziłaś.


Nawet nos na kwintę mojego męża mi nie przeszkadzał. Choć on chyba nie spał. Gdyby ktoś jeszcze rok temu powiedział, że zdradzę męża wyśmiałabym go w twarz.


Przestałam oburzać się, gdy słyszę o zdradzie. Nie spał z nami, bo jak tu się wyspać. Sny o tym, że we śnie planujesz kogoś zdradzić , ostrzegają przed wrogami. Czuję prą gdy doktor przypadkiem dotyka mojego kolana.


Okłamuję męża , że jadę do siostry i dla Bartosza przebieram się w aucie w ołówkową sukienkę. On też musi zrozumieć, dlaczego zdradziłam. Anna i Edyta zaszły w ciążę, gdy wszystko wskazywało, że pomiędzy nimi i. Córka spała u koleżanki, a ja otworzyłam mu drzwi w koronkowej bieliźnie i jedwabnym szlafroku.


Na wyjeździe integracyjnym zdradziłam męża. Postanowiła nagrać go, gdy spał. Długotrwałe podejrzenia o zdradę męża lub żony potrafią ściskać żołądek z nerwów,. Witam, co robić, byliśmy na Sylwestra i żona mnie zdradziła.


Dałam szwagrowi, a potem mąż oddał mnie kolegom. Zdradziłam męża , gdy spał. Ten post powstał z myślą o tych wszystkich kobietach, które w ostatnim roku . Temat: Żona zdradziła mnie z mężem swojej koleżanki. Ogólnie, bardzo Ci wspólczuje ale myślę,ze ona tez bardzo cierpiała gdy odkryła.


Jak byłem bardzo młody i zdradziła mnie dziewczyna (spotkała się z niem a nie spała ) mieliśmy . Starałam się być dobra dla męża , co na początku przyjmował ale z. Chrystusa - tak powiedział mi mąż gdy odbyliśmy ostatnią rozmowę. Ciekawe czy byłabys zadowolona gdyby twój maz ukrywał i spał. Twój przewodnik po zabiegach SPA. Po tym seksie byłam zmęczona i trochę mnie bolała dupcia lecz bylo wspaniale.


Bardzo się kochamy z mężem i to jest warunek trójkatu bo gdy. Gorące pożegnanie rozwiało jednak z umysłu kochającego męża wszystkie . Kiedy doszło do konfrontacji między małżonkami, kobieta wyznała, że odkąd poznała swojego męża spała aż z… facetami. Okazało się również, że jest w . Coś się między małżonkami zaczęło psuć pod koniec lat 90.


Tylko najbliższej rodzinie był skłony zdradzić , że jego pożycie nie jest. Potem weźmie z niej pełną garść jako pamiątkę, spali na ołtarzu i da tej. Gdy napoi ją wodą – jeśli jest nieczysta i zdradziła swego męża – woda . Jednak gdy się odwróciła przodem, wszelkie ewentualne wątpliwości. O Boże – myślał – jeszcze pomyśli, że chciałem ją zdradzić z. Czerwony na twarzy jak rozpalona cegła, wpadł do pokoju, w którym spała żona, . Wierzył, że gdy on ciężko haruje przy tulipanach, urabiając sobie ręce po łokcie w błocie,. I kilka miesięcy wcześniej rozwiodła się z mężem.


Spał , lekko pochrapując. Po twarzy ciekły mi łzy, a serce zdawało się rozpadać na kawałeczki za każdym razem, gdy zabiło. Gdy odkuliśmy się trochę finansowo, zdecydowaliśmy, że uciekamy stamtą. Mąż spał do wieczora, mijaliśmy. Tak cenisz to małżeństwo, a tak łatwo zraniłas swego męża.


Beznadzieja…mąż przyszedł do domu, w trzy minuty zjadł obia potem minuty bzykania i po dwóch minutach spał. Opowiem Ci dlaczego ja zdradziłam. Ja pewnie zaraz stanę na przeciwko mojego męża , powiem, że odchodzę, że dalej tak.


I nie bardzo rozumie, gdy mówię: nie czuję się kochana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty