wtorek, 20 lutego 2018

Ewa gotuje botwinka

Jeżeli lubicie leczo przedstawiamy Wam pomysł na leczo z warzywami. Cukinię myjemy, kroimy w kostkę i dorzucamy do pomidorów. Przetwory leczo na zimę pomidory papryka i cebula.


Buraki z papryką na zimę w słoikach. Ja jeszcze wrzucam cukinię - pasuje świetnie!

Kiełbasę, cukinię , cebulę i paprykę na leczo z cukinią kroimy w kostkę. Dusimy do momentu, kiedy papryka i cukinia będą miękkie. Leczo w słoikach na zimę. Składniki: kg młodej cukinii kg cebuli marchewki kg papryki 0. Pyszne leczo na obiad czy kolację.


Wystarczy dodać kiełbasę i pyszny obiad gotowy. To pyszny i sycący obia a jeśli smak wegetariańskiego leczo szczególnie przypadnie wam do gustu, można je… zawekować na zimę ! Moi drodzy przedstawiamy wam sposób na LECZO.

Z tak przygotowane lecza możemy bardzo szybko . Chciałabym się podzielić przepisem na pyszne leczo z cukinią do słoików na zimę. Narodowa potrawa Węgier, ciesząca się takim statusem jak nasz, swojski bigos. Podbiła podniebienia Polaków i podbija nadal, co sezon. Robiłam je nie pierwszy raz, moja mama . Podaję z pieczonymi lub gotowanymi ziemniakami, frytkami z selera . W ostatnich dniach moja kuchnia przekształcona została w fabrykę przetworów. Razem z Mamą i Babcią . Będę się nim cieszyć przez całą zimę.


A dzięki pasteryzacji możemy przygotować leczo do słoików na zimę , z cukinii , papryki i pomidorów również zimą. Przepis zaczerpnęłam z ostatniego numeru “Moje . Przedstawiam przepis na pyszne leczo które pakuję do słoika na zimę. Trzeba trochę czasu poświęcić, aby zrobić to leczo , ale naprawdę warto . W tym materiale proponujemy . Smaki lata zamknięte w słoiku czyli baza do leczo z papryką, cukinią i cebulą, później wystarczy tylko podsmażyć pieczarki i kiełbaskę i mamy . Wczorajszego wieczora podzieliłam się z Wami przepisem na pyszne leczo paprykowe z dodatkiem cukinii do zamknięcia w słoiki, dziś druga . Cukinie obrać, wypestkować i pokroić w kostkę.

Paprykę oczyścić z pestek i też pokroić w kostkę. Warzywa wrzucić na olej i dusić pod . Teraz, kiedy papryka i pomidory są bardzo tanie warto poświęcić trochę czasu i zrobić pyszne leczo , z którego będziemy mogli skorzystać zimą, . Marchew ,cebule i pieczarki (jeżeli są) pokroic w półplasterki. Wszystko posolic i odstawic na 2-godz. Ten przepis jest szybki i łatwy, dlatego udaje się każdemu.


Udostępnij na facebookuUdostępnij na Twiterze . Nadmiar cukinii i pomidorów w ogrodzie sprawił, że musiałam je. Witajcie, witajcie :) Dziś przedstawiam Wam leczo z cukinii w słoikach na zimę. Byłam z wizytą towarzysko-biznesową w Toruniu i dostałam od . Sposobów na wykonanie jest wiele, a wśród nich wyróżnia się leczo z cukinią oraz leczo z kiełbasą.


Gdy gotuję leczo z przeznaczeniem „na zimę ”, nie dodaję wtedy kiełbasy, bo tę można. Warto jednak wypróbować również wersję z cukinią. Etykiety: KULINARIA, leczo , przetwory na zimę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty