poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Ogórki małosolne przepis wielkie żarcie

Ogórki małosolne przepis wielkie żarcie

Ogórki płuczemy i obcinamy obydwie końcówki. W dużym słoju (ja mam taki 5- litrowy) układamy na dnie :-trochę kopru-kilka ogórków -kawałek . Gotujemy wodę i dodajemy sól. Odstawiamy do wystudzenia. Myjemy ogórki , odcinamy końce.


Do słoika (lub glinianego naczynia) . Od kilku lat robię z tego przepisu , zawsze wyśmienite. Na początku małosolne a potem kiszone:). Potem dość ciasno układać ogórki. Pomiędzy ogórki znowu . Zawsze robię ogórki małosolne (później zamieniają się w kiszone) w dużym słoju - zawsze wychodzą rewelacyjnie - twarde i pachnące.


Układamy je w dużym słoiku. Między ogórki kładziemy chrzan, koperek, czosnek, liście wiśni i . Pozostawić w zimnej wodzie na kilka godzin. Następnie w słoju lub naczyniu kamionkowym ukadać naprzemiennie warstwami . Wkładamy do dużego słoika lub glinianego pojemnika. Dodajemy dwa zabki czosnku pokrojone na . Dopóki na jakimś forum rosyjskim nie znalazłam tego przepisu )) Hurra!


Po kilku dniach ogórki zrobią się małosolne , więc można je zajadać ze smakiem. Ten prosty przepis mam od Teściów. W międzyczasie myjemy ogórki i obcinamy końcówki,aby szybciej kisły. Wodę gotujemy i dodajemy sól. Słoiki wyłożyć liśćmi i koprem, ułożyć ogórki , czosnek i chrzan.


Słoiki zakręcamy i po kilku dniach mamy pyszne małosolne ,a jeszcze. Umyte ogórki wrzucam do baniakana przemian z całym kiszem,aż uzupełnię butlę do góry. To klasyczny przepis na pyszne uniwersalne ogórki kiszone. Na ogórki dajemy obrane i przekrojone na połówki ząbki czosnku, obrany chrzan pokrojony na kawałki. Przepis dostałam od znajomego,.


Ogórki małosolne przepis wielkie żarcie

Kroimy ząbki czosnku na połówki, chrzan na. Cebulę kroimy w piórka. Siedzę od rana nad przepisami , postami na forum i nic. Chciałam zrobić ogórki małosolne w słoikach na zimę i klops, nie moge znaleść przepisu. Desery Ciastka z drażami.


Z powodzeniem można je jednak wykorzystywać . Węgrzech, ale ja ostatnio zrobiłam paprykę dokładnie tak, jak się robi ogórki małosolne. Sposób przygotowania przepisu : OGÓRKI. Inne przepisy tego użytkownika. Wszyscy podają jako źródło Wielkie Żarcie.


Odkąd wypróbowałam ten przepis , przygotowuję ogórki w ten sposób każdego roku. Korzystam od lat z tego przepisu , który wówczas znalazłam na Wielkim Żarciu i tam go dzisiaj szukałam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty