piątek, 21 lipca 2017

Tanie pierniczki świąteczne

W Polsce każdą potrawkę z letnich warzyw nazywamy leczem – tymczasem to prawdziwe, węgierskie leczo jest trochę inne. Przepis : cukinia, papryka . Efektem tegoż są całkiem przyjemne zdjęcia i pyszne leczo , które przygotowałam w ramach „zapraw na. Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów.


W celu lepszej pasteryzacji na drugi dzień gotujemy jeszcze słoiczki przez. Ja zrobiłam ostatnio taki bigos z cukinii wg podobnego przepisu i .

Chcąc pasteryzować mięso, pulpety, gołąbki i tym podobne należy zalać je w. Poza tym należy trzymać się zaleceń określonych w przepisie. Przetwory możemy pasteryzować odwracając słoiki do góry dnem lub przykrywając je. Poniżej znajdziecie moje sprawdzone, ulubione przepisy na przetwory, . Polecam też przepis na leczo z samej papryki i pomidorów KLIK.


Autor: Anika o 21:54:00. Pasteryzacja konieczna? Może tylko odwrócę gorące słoiki jak robię.

Chciałabym się podzielić przepisem na pyszne leczo z cukinią do. Do pasteryzowania używam ręcznika. Doskonale smakuje późnym latem i jesienią, gdy sezon na warzywa w pełni.


Dzięki pasteryzacji możemy zajadać się. Jednak najbardziej klasyczne leczo to leczo najprostsze - bez grzybów czy dodatku wędlin. Takie leczo świetnie nadaje się do pasteryzowania w słoikach. A dzięki pasteryzacji możemy przygotować leczo do słoików na zimę, z cukinii, papryki i pomidorów. Leczo to bardzo łatwe i szybkie danie.


Podaję Wam mój sprawdzony przepis. Podstawą każdego leczo są: papryka, cebula i pomidory. Gorące leczo przełożyć do słoików i do każdego wlać łyżkę oliwy.


Słoiki dokładnie zakręcić i pasteryzować ok minut. Bardzo fajny pomysł na zimę;) przepis już zapisuję;). Wersja lecza z pieczarkami i bez.


Witam;-) Mam zamiar robić leczo z Pani przepisu bo wygląda. Kiedyś zrobiłam partię lecza bez pasteryzowania i porażka, słoiczki niby się . Raz tylko, jak dostałam przepis od znajomej pasteryzowałam minut, ale wszytko się zepsuło, bo pasteryzacja była za krótka. Sprawdź najlepszy przepis na leczo z cukinii i wypróbuj go w domu.

Cukinia na zimę musi być pasteryzowana. Warto zamykać lato w słoikach - tym razem mam dla Was przepis na leczo. W razie potrzeby pasteryzować minut od zagotowania wody. Było już leczo z cukinią, pora więc na drugą wersję na bazie dużej ilości papryki.


Dziś na blogu przepis na pyszne leczo do słoika z cukinią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty