piątek, 22 lipca 2016

Po jakim czasie wybaczyc zdrade

Tak po ludzku, zdradę na pewno ciężko jest wybaczyć. W seksie też nie było źle… Niby wybaczyłem (bo KOCHAM ją!!!), ale nie mogę się z tym pogodzić. Czy zdradę można wybaczyć i jak ją wybaczyć ? Zdradzony partner czuje się skrzywdzony. To bardzo wielkoduszne, jeśli jest Pan gotowy wybaczyć żonie - ona musi jednak być zdolna, aby wybaczyć samej sobie. Może w tym pomóc wizyta w poradni . Wybaczenie zdrady nie jest jedynie kwestią decyzji, ale i umiejętności.


Mąż twierdzi, że mnie nienawidzi i że nigdy nie wybaczy mi tego co zrobiłam. Przez cały okres ciąży przeżywałam piekło, czego skutkiem był . Tylko co właściwie mamy na myśli, kiedy mówimy zdrada? Od dużej liczby mężczyzn, którym zdarzało się zdradzać swoje żony : nieraz w grupach, z którymi.


Jak dowodzi część badaczy, zdrady w związku mogą doświadczać nawet. Czyli może być tak, że dobrze im w związku, że kochają swoje żony , ale . Czy możliwe jest wybaczenie niewierności partnera? Tak, to my jesteśmy najczęstszym powodem zdrady.


Wynikałoby z tego, że jeśli mąż czy żona nie dowie się o zdradzie , to jej nie ma. Z drugiej strony, jeśli ktoś trzyma się twardych reguł i nie wybacza , nie . Bo przecież w życiu każdego dorosłego człowieka jest wiele ważniejszych czynności i obowiązków niż uwodzenie własnego męża czy żony. Zazwyczaj jednak problemy w związku to wina zarówno męża jak i żony. Czy w ogóle starać się to zrobić?


Te pytania zadają sobie codziennie miliony kobiet, i nie tylko kobiet, na całym świecie. Warto, więc spróbować wybaczyć zdradę , co oczywiście nie jest równoważne z. Tobie i pewnego dnia przychodzi do twojej żony , mówiąc:. Czujesz się oszukana i zraniona, bo człowiek, któremu ufałaś, zdradził cię z inną kobietą. Do ciebie teraz należy . Nie łatwo jest wybaczyć zdradę.


Po czym poznać, że partner, który zdradził, zasługuje na wybaczenie? Czasami można zaryzykować, jeżeli . Powiedziałam, że ma pecha, bo ja zdrady nie wybaczam. Jeśli jednak zdrada jest już faktem dokonanym, to nie da się cofnąć czasu, by do niej nie dopuścić.


Zdrada niesamowicie godzi w poczucie własnej wartości. Niestety bywa i tak, że zaufania nie da już się odbudować, a zdrada tkwi w sercu jak. Jednocześnie nie potrafi mu wybaczyć , że wpuścił do ich intymnego życia.


Zaprosił do domu, zdradzał sekrety żony , może nawet radził się w kwestiach . Ale to mi nie przeszkadzało. Myślałam, że nareszcie znalazłam to, czego . Byłam bardzo zakochana. Wstydzę się, że zgłupiałam na punkcie innego mężczyzny - mówi pani Jolanta.


Uważał, że to, co zrobił, było złe i niepotrzebne, ale okłamywanie żony nie wchodziło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty